Въпроси

След като покупката ви приключи и извършите плащането си, ще получите имейл за потвърждение на посочения адрес, доказващ, че транзакцията е успешно завършена.

В случай че не получите такъв имейл и имате съмнения дали покупката ви е била успешна или не, моля свържете се с нас на info@mrboho.bg и ние ще се радваме да ви помогнем.

След като получим вашата поръчка, тя ще бъде обработена възможно най-старателно и бързо, за да спазим крайните срокове според избрания метод за доставка. След като пратката тръгне към местоназначението си, ще получите известие от съответната куриерска фирма, която ще ви предостави информация за доставката. Ако пратката не достигне до вас в определения срок или ако имате съмнения относно статуса на поръчката си, моля свържете се с нас на info@mrboho.bg.

Всички митнически разходи, свързани с доставката на поръчката, особено в случай на поръчки извън Европейския съюз, се поемат от клиента.

а) Пратки

След като потвърждението за доставка бъде изпратено, продуктите ще бъдат доставени на адреса, посочен от потребителя при пускане на поръчката, в рамките на приблизително един до седем (1-7) работни дни, с изключение на събота, неделя и празници, считано от деня на покупката. Ние работим усилено, за да гарантираме, че ще получите вашите продукти MR.BOHO възможно най-скоро и в най-добро състояние. В случай че имате въпроси относно статуса на Вашата поръчка, Ви даваме възможност да се свържете с нас на следния имейл info@mrboho.bg.

По време на кампанията BLACK FRIDAY този период може да бъде удължен поради големия обем поръчки.

б) Замяна и връщане

Ако продуктът на MR.BOHO, който получите, не е това, което сте очаквали, свържете се с нас на този имейл info@mrboho.bg, чрез който нашият екип за обслужване на клиенти ще ви информира и посъветва как да разрешите проблема възможно най-скоро. Крайният срок за връщане или замяна е 14 календарни дни от датата на доставка на покупката. Ако се интересувате от по-подробна информация, моля посетете нашия раздел Правила и условия.

В случай на връщане – разходите за връщане до нашия склад се поемат от клиента, който може да избере метода на доставка по свой избор.

Можете да създадете потребителски акаунт на нашия уебсайт, за да запазите своите данни за доставка и плащане, както и да проверите състоянието на текущите си поръчки и историята на миналите си поръчки.